مقالات ورزشی

یک سری مطالب مفید

مقالات ورزشی

یک سری مطالب مفید

طبقه بندی موضوعی

تاثییر خود اضایی بر رشد عضلات

شنبه, ۸ دی ۱۳۹۷، ۰۱:۰۲ ب.ظ

یکی از سوالاتی که ذهن همه ورزشکاران را با چالش روبرو کرده و این چالش همه گیر است بحث تاثییر خود ارضایی بر عضلات و رشد عضلات و همچنین سیستم بدنی است . خود ارضایی متاسفانه یا خوشبختانه دیگر مسوله ای نیست که گریبان افراد را نگیرد و یک اتفاق همه گیر حتی برای افراذ متاهل است . 

این مشکل یا عادت بد و اشتباه از نظر روانشناسی و سکسولوژی و همچنین از لحاظ سایر جنبه های مربوط به انسان تاثییرات مهم و چشمگیری بر روی بدن افراد می گذارد.

اما اینجا میخواهیم بر تاثییر مستقیم این حرکت بر نتیجه تمرین های ورزشی یا عضله سازی و یا پیشرفت بدنی صحبت کنیم 

چند نکته لازم به ذکر هست که اطلاعات عمومی شمارا نیز افزایش می دهد .

  1. بهترین و مقوی ترین خون شما برای تولید اسپرم استفاده میشود یعنی مواد غذایی غنی و تمام دریافتی مثبت بدن شما در این خون جمع آورری می شود .
  2. هفتاد تا هشتاد روز طول می کشد تا اسپرم تولید شود .
این دو نکته و یک استنتاج کاملا ساده باعث می شود که بدانید خود ارضایی تاثییر خود را میگذارد . پس برای حل این موضوع راهکارها از دو حالت بیشتر نیست . اول اینکه این عادت بد را به طور کامل ترک کنید یا اینکه بسیار کمش کنید . دوم ایمگه شرایط انجام این عمل را در خود و محیط خود بسیار کم کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی